آگهی ویژه

منابع آزمون کارشناسی ارشد زیست شناسی

بسمه تعالی
انتشارات تبلور دانش- گروه DLM
از صمیم قلب به شما تبریک می گوییم که تصمیم گرفته اید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید. نفس شرکت در آزمون کارشناسی ارشد با توجه به ظرفیت بسیار کم دانشگاه ها به نسبت تعداد داوطلبان فارغ از نتیجه ی آن ، تصمیمی با اهمیت و جسورانه تلقی میشود و اگر به قبولی بیانجامد که موفقیت بسیار بزرگ و مثال زدنی خواهد بود.
درس بیوشیمی یکی از مهمترین دروس مجموعه ی زیست شناسی (کد 1206 و علوم آزمایشگاهی ، بیوشیمی بالینی ، ژنتیک انسانی ، فیزیولوژی و...) در آزمون کارشناسی ارشد میباشد. میتوان گفت در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه زیست ، درس بیوشیمی برای همه ی گرایش ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و درصد این درس نقشی تاثیرگذار و تعیین کننده در نتیجه نهایی آزمون دارد. این نکته اهمیت یادگیری و مطالعه ی بیوشیمی را برای تمامی داوطلبان مجموعه زیست و رشته های مرتبط(علوم آزمایشگاهی ، بیوشیمی بالینی ، ژنتیک انسانی ، فیزیولوژی و...) به خوبی نشان میدهد.
علاوه بر این ، " بیوشیمی مادر همه ی دروس دیگر مجموعه ی زیست شناسی است " از جمله سلولی مولکولی ، ژنتیک ، بیوفیزیک ، میکروبیولوژی ، فیزیولوژی و ... ، به طوریکه یادگیری کامل این درس میتواند پایه ای محکم و اساسی برای مطالعه و فهم سایر دروس باشد ، به همین دلیل است که به گفته ی کارشناسان و اساتید باتجربه ، شالوده و بنیان درک کامل و عمیق همه دروس مجموعه زیست شناسی ، مطالعه کافی و دقیق کتب مرجع بیوشیمی(که نیاز به وقت بسیار زیادی هم دارد) می باشد.
بیوشیمی یک درس صرفاً حفظ کردنی نیست و در آن استدلال و مفهوم نیز نقش دارند. ضرورت به خاطر سپردن واکنش های بسیار زیاد و پیچیده ی موجود در سر فصل های مختلف درس بیوشیمی ، تکرار متناوب و مداوم سر فصل های این درس را می طلبد.
وجود کتاب های متعدد و منابع بسیار حجیم و حاوی مطالب بسیار زیاد(که مطالعه ی بسیاری از آنها برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد اهمیت چندانی ندارد) داوطلبان را دچار سردرگمی و اضطراب میکند. هرگاه صحبت از بیوشیمی میشود ، به جز تعداد بسیار اندکی از داوطلبان پرتلاش و با انگیزه ، سایرین به درصدی بیش از 40% تا 50% فکر نمی کنند ، به همین دلیل درصد های 60 یا 70 میتواند داوطلب را از سایر رقبایش حسابی جلو بیاندازد و این امر با مطالعه «فلش کارت های بیوشیمی DLM» کاملا دست یافتنی است. (البته ما به این درصدها اکتفا نکرده و شما را با استفاده از روش DLM برای درصدهای بالای 80% شاید هم 100! آماده میکنیم). ما معتقدیم بهترین روش مطالعه «بیوشیمی» DLM است. پیمودن این مسیر با شماست. ما اعتقاد داریم DLM هم کوتاهترین مسیر است ، هم سریعترین مسیر و هم پر ثمرترین مسیر.
اگر با داوطلبان سالهای گذشته صحبت کنید یا خود داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال های گذشته بوده باشید و علیرغم جدیت در ورود به مقطع ارشد نتیجه ی مطلوب را کسب نکرده باشید حتما تصدیق می فرمایید که زحمات زیادی کشیده اید و روزانه چند ساعت منابع مربوط به درس بیوشیمی را مطالعه کرده اید یا از این مؤسسه به آن مؤسسه در رفت و آمد بوده اید و در آخر با وجود تلاش های فراوانتان با نزدیک شدن به زمان کنکور احساس میکنید چیزی به یاد نمی آورید یا برخی مطالب را با یکدیگر اشتباه می گیرید.
روش DLM بهترین و آسانترین روش یادگیری (بیوشیمی) است که مطالعه مطابق این روش درصد بالای 80% را برای شما تضمین میکند. ما تلاش کرده ایم تمامی مطالبی که برای رسیدن به این مهم نیاز است بدانید را پوشش داده باشیم.
مطالعه ی فلش کارت های DLM که بر اساس متد علمی و ثابت شده ی لایتنر و به طور کاملاً جامع و استاندارد طراحی شده است ، نه تنها زمانی به مراتب کمتر از یک مطالعه ی عادی را از شما میگیرد ( روزانه 50 – 60 دقیقه در 3 ماه) بلکه ذهن شما را از مطالب بسیار زیاد و بیهوده ی مراجع بیوشیمی که در کنکور کارشناسی ارشد ارزش طرح سؤال ندارند آزاد میکند و در عین حال فرصت شما برای مطالعه ی سایر دروس را نیز افزایش می دهد. به شما این اطمینان را می دهیم که محتوای فلش کارت های بیوشیمی با دقت و حساسیت و کاملاً جامع طراحی شده و برای این درس ، به غیر از مطالعه پکیج DLM نیازی به مطالعه هیچ منبع دیگری نخواهید داشت.
بسته ی DLM در درس بیوشیمی بر پایه ی کنکورهای کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سال های گذشته طراحی شده و علاوه بر پوشش تمامی مطالب و رفرنس ها ، به نکاتی که طراحان سؤال علاقه خاصی به آنها دارند ، توجه خاص و ویژه ای نشان داده شده است. ضمن اینکه تمامی سؤالات سال های گذشته ارشد (و تا حدودی دکتری) به طور کامل پوشش داده شده اند.
بعد از آموزش مباحث هر سر فصل ، در ادامه سؤالات کنکور سراسری و آزاد مربوط به آن (تا 14 سال اخیر) مطرح میشوند.
در بسته درس بیوشیمی سعی شده است از خشکی و یکنواختی مطالب به وسیله ی ارتباط با کودک درون و استفاده از تصاویر جالب و مرتبط کاسته شود تا مطالعه و یادگیری دلچسب و مفرح باشد. اتفاقاً یادگیری نکات فرّار و سخت و نزدیک به هم را به وسیله ی متدها و تکنیک های تقویت حافظه تصویری در دستور کار قرار داده ایم( که یکی از نقاط قوت و متمایز این پک میباشد) به صورتی که نه تنها برای یادگیری این درس بلکه برای تمامی دروس قابل استفاده هستند.
نحوه ارائه مطالب و نکات و خلاقیت به کار رفته در طراحی این بسته مختص به این مجموعه میباشد و شما آن را در کتاب های دیگر نخواهید یافت ؛ البته با رواج یافتن و انتشار این مجموعه شاید بعداً در جزوات و کتاب های سایر مؤسسات و انتشارات شاهد ورود این تکنیک ها در بحث آموزش باشیم که به این ترتیب توانسته ایم استاندارد تالیف را ارتقا دهیم. البته که هدف ما علاوه بر جامعیت محتوا ، تحول در شیوه ی آموزش و انتقال مباحث و آسان کردن کار داوطلبان است و برای این امر زحمات فراوانی کشیده ایم.
این یک ادعا نمی باشد بلکه خود را موظف کرده ایم که هر سال پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ، پاسخ تشریحی سوالات را به همراه ذکر رفرنس از فلش کارت ها به اطلاع شما برسانیم. یعنی مشخص میکنیم هر سوال کنکور (برای تک¬تک سوالات) از کدام شماره فلش-کارت DLM طراحی شده است. بسیار امیدواریم که امسال سوالی خارج از پک DLM در درس بیوشمی در آزمون کارشناسی ارشد مطرح نشود.
« کسی که از ابتدا بداند در انتها باید پاسخگو باشد ، توجه و اهتمام بیشتری بر کیفیت خواهد گذاشت. »
ضمن اینکه مطالعه بیوشیمی با روش DLM علاوه بر اینکه باعث می شود مطالب را به طور کامل و عمیقاً یاد بگیرید ، سرعت مطالعه شما را نیز حداقل سه برابر افزایش می دهد و از این زمان صرفه جویی شده می توانید برای آمادگی بیشتر در سایر دروس استفاده کنید.

از ما بخواهید ، از مجموعه بسته زیست شناسی DLM فصل ششم " ساختار کربوهیدرات ها " را به همراه دستورالعمل مطالعه ، به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم ، تا با آشنایی کامل بتوانید تشخیص دهید و تصمیم بگیرید که DLM واقعاً به شما کمک میکند و واقعاً تفاوت ایجاد میکند ، آن وقت بسته ی کامل را تهیه کنید.
02122360606 02166903547 02166948781 02166949187 02166926205
امکان دانلود فایل این سرفصل نیز از طریق وبسایت

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها