آگهی ویژه

فروش انواع سنگ خارجی با نازلترین قیمت در سنگبری گلدستون

سنگ خارجی مانند سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ مرمریت مارمارا ، سنگ مرمریت کاپوچینو ، سنگ مرمریت لته ، سنگ امپرادور اسپانیا و بسیاری سنگهای دیگر از جمله محصولات سنگی هستند که توسط سنگبری گلدستون از کشورهایی مانند ترکیه ، چین ، اسپانیا ، ایتالیا و... وارد ایران شده و بازار کشور را تغذیه میکنند .
کلیه سنگهای خارجی توسط سنگبری مدرن و معتبر گلدستون مطابق با نوین ترین روشهای حمل و نقل در پالت هایی بسته بندی و در کانتینر قرار داده شده و از طریق یکی از ناوگانهای حمل جاده ای یا دریایی کشور وارد و پس از گذراندن مراحل گمرکی در کارخانه تخلیه و جهت فروش و بارگیر به سراسر کشور آماده میشود .
گلدستون بدون محدودیت در زمینه واردات کلیه سفارشات سنگ های خارجی مشتریان خود را پذیرفته و سنگ مورد نظرشان را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار آنان قرار میدهد .
برای سفارش سنگ خارجی دلخواهتان به سنگبری گلدستون کافیست با شماره های این کارخانه تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها