آگهی ویژه

پرلیت و تاثیر آن بر مقاومت بتن سبک Perlite

فروش پرلیت (Perlite )
پرلیت (Perlite)
پرلیت به یک شیشه ولکانیکی آلومینه سیلیکاته با ترکیب مشابه ریولیت یا آندزیت اطلاق می شود که مقدار دو تا ‏پنج در صد آب در شبکه بلوری خود جای داده است و با یک سیستم شکافهای متحدالمرکز یا شعاعی ‏معروف به بافت پرلیتی مشخص می شود. پرلیت اغلب به صورت سنگی شکننده و نامتراکم با رنگ روشن دیده ‏می شود که به دلیل تراکم ناچیز، این توده ها در اثر ضربات چکش به راحتی خرد شده و به اجزا اسفروئیدال ‏متحدالمرکز تبدیل می شود که همین اجزا با ترکهای متحدالمرکز باعث اطلاق اسم بافت پرلیتی به سنگ گردیده ‏اند. این بافت با انقباض و چروکیدگی به هنگام سرد شدن حاصل میشود که طی آن اشکال کروی پیازی شکل با ‏قطری در حدود میلی متر تا سانتی متر در سنگ به وجود می آید‎.‎
طی مطالعات آزمایشگاهی صورت گرفته در مورد بتن های فوق سبک ساخته شده با پلی استایرن و پرلیت چهار طرح اختلاط به ترتیب با صفر، ۳/۳,۶/۶,۱۰ درصد پرلیت نسبت به سیمان ساخته شده و از هر طرح اختلاط ۴ مکعب ۱۰*۱۰*۱۰ تهیه شده است. آزمایش مقاومت فشاری و چگالی روی نمونه ها در سن ۲۸ روزه انجام شد. نتایج نشان می دهد با افزایش پرلیت چگالی و همچنین مقاومت فشاری افزایش می یابد اما بهترین نسبت مقاومت به چگالی برای نمونه ۳/۳درصد پرلیت می باشد.
شرکت زمین کاو تولید کننده پرلیت مورد نیاز جهت مصارف ساختمانی و تولید بتن سبک می باشد.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021
موبایل شرکت: 09365077781

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها