آگهی ویژه

ثبت و اعلام انحلال شرکت تضامنی

اشخاص حقوقی نیز همانند اشخاص طبیعی یا حقیقی که به دنیا می آیند و می میرند، تشکیل و تاسیس و ثبت می شوند،فعالیت می کنند و منحل می گردند.شرکایی که یک شرکت را با قصد و اراده ی آزادانه ی خود بوجود می آورند،می توانند با قصد و اراده ی خود آن را منحل نموده و مضمحل سازند. شرکت تضامنی نیز مانند هر شرکت تجاری دیگری،تحت شرایط عام حقوق شرکت ها منحل می شود.این شرایط عبارتند از:انقضای مدت شرکت،ورشکستگی شرکت،بطلان قرارداد شرکت و...اما می بایست انحلال شرکت را به مرجع ثبت شرکت ها اعلام نموده و آن را ثبت کنند. بعد از ثبت در دفاتر ثبت شرکت ها و امضاء ذیل آن توسط نماینده ی آن ،شرکت منحل می شود.انحلال شرکت مادام که به ثبت نرسیده و اعلان نشده است نسبت به اشخاص ثالث بلااثر است.
شرکت تضامنی به سبب آنکه در آن شخصیت یکایک شرکا واجد اهمیت خاص است،بیشتر از هر شرکت دیگری-به دلیل حوادثی که برای خود شرکا در طول حیات شرکت پیش می آید-در معرض خطر انحلال است.اهمیت شخصیت شرکا موجب شده است که در مورد شرکت تضامنی،قواعد ویژه ای در قانون تجارت پیش بینی شود.
موارد انحلال شرکت تضامنی مطابق ماده 136 قانون تجارت به این ترتیب می باشد:
الف-وقتی شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده انجام داده و یا انجام آن غیر مقدور باشد.
-وقتی شرکت برای مدت معین تشکیل شده و آن مدت منقضی شده باشد مگر اینکه قبل از انقضاء مهلت تهدید تجدید شده باشد.



اطلاعات تماس:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13
کیا ثبت
خدمات ثبت
خدمات ثبت شرکت
هزینه ثبت شرکت
قیمت ثبت شرکت
ثبت و اعلام انحلال شرکت تضامنی
ثبت شرکت تضامنی
ورشکستگی شرکت
بطلان قرارداد شرکت
خدمات ثبت برند

قیمت: 0,000,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها