آگهی ویژه

آموزش پیانو کلاسیک

تدریس پیانو زیر نظر همایون آرام فر – کارشناس موسیقی
موسیقی را از 13 سالگی با نوازندگی کیبورد نزد افشین آخوندپور آغاز کرد و مقدمات موسیقی را از وی فراگرفت. سپس نزد رهام بهمنش و امید کمیلی به فراگیری پیانو مشغول شد تئوری موسیقی، سلفژ و هارمونی را از استاد فرهاد فخرالدینی، امیر اسلامی و حمید دیبازر آموخت.
پس ازورود به دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، نوازندگی پیانو را با نیلوفر بدرکوهی ادامه داد و به تکمیل معلومات خود پرداخت و همچنین از مستر کلاس های رافایل میناسکانیان بهره برد.
وی علاوه بر پیانو به فراگیری آواز نزد شهلا میلانی پرداخت و با گروه کرهای متفاوتی از جمله کر شهر تهران در سال 1384 به عنوان خواننده همکاری داشته است .
وی اجراهای متفاوتی در دانشگاه هنر و آموزشگاههای موسیقی داشته است که از میان آنها می توان به اجرای زنده آواز به همراه ارکستر ایرانی فارابی دررادیو کرج، اجرا به همراه گروه کر دانشگاه هنر به عنوان خواننده سولیست و اجرای آواز کلاسیک به همراهی پیانو و گیتار و چندین کنسرت تکنوازی پیانو اشاره کرد.
اودر آموزشگاههای ترنم مهر، مکتب موسیقی اورنگ و باربد کرج به تدریس پرداخته و لوح تقدیرمدرس برتر در سال 86 ولوح تقدیر مقام اول هنرجو را درسال 78 دریافت نموده است.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، موسیقی
جدیدترین آگهی‌ها