آگهی ویژه

مرجع علمی و کاربردی مسیریاب سیسکو

با مطالعه این کتاب با سوییچ ها و مسیریابهای سیسکو آشنا شوید
مؤلف: مهندس رضا سرابی میانجی
انتشارات گنج نفیس

شبکه‌ها در حال گسترش هستند و هر روز سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای شبکه‌ای جدید ارائه می‌گردد. یکسری از سخت‌افزارها مربوط به محصولات سیسکو می‌باشد. در این کتاب با پیکربندی مسیریابهای سیسکو آشنا خواهید شد.

این کتاب شامل آشنایی با نحوه‌ی کار شبکه - پیکربندی ، بررسی و رفع مشکلات سوییچ با استفاده ازVLAN و ارتباطات داخلی - کاربرد روش آدرس‌دهی و سرویسهای IP در تأمین نیازمندیهای شبکه‌ی اداری و تجاری- پیکربندی ، تائید و خطایابی ‌عملیاتهای ‌پایه‌ی ‌مسیریاب‌ و مسیریابی ‌دستگاههای‌ سیسکو- توصیف و انتخاب اعمال مدیریتی ویژه‌ی مورد نیاز WLAN - شناسایی تهدیدهای امنیتی شبکه و توصیف متدهای کلی جهت کاهش ‌خطرات - پیاده‌سازی و بررسی ‌و رفع خطای ‌سرویسهایNAT وACL در شبکه‌های تجاری و متوسط - پیاده سازی و تائید لینکهای WAN می‌باشد.

همچنین در اين كتاب مفاهيم اوليه شبكه ها و پروتكل ها ي TCP/IP و OSI , بررسي سويچينگ در لايه 2و لايه 3 , بررسي الگوريتم ها و پروتكل هاي مسيريابي , آشنايي با مسيرياب هاي سيسكو و رابط كاربري آن , پيكربندي اوليه و پيشرفته مسير ياب هاي سيسكو , پيكربندي اينتر فيس ها وIP و مسير يابي در روتر , آموزش نرم افزار شبيه ساز CCNA NETWORK VISUALIZER 5.0 , ارائه چندين آزمايش جامع و كاربردي در پيكربندي مسيرياب ها , آموزش BRIDGE در روتر سيسكو , آشنايي و مفاهيم NAT در مسير يابي , راه اندازي سرويس NAT در روترهاي سيسكو ( استاتيك و دايناميك و.....) , اصول و مفاهيم كاربرد VLAN در شبكه و مسير ياب , پيكربندي و راه اندازي VLAN در مسير ياب ها( PRIVATE VLAN , VLAN ROUTER , INTER, VLAN ROUTING) , آشنايي ,پيكربندي و راه اندازي شبكه هاي خصوصي مجازي و امنيت آن در مسيرياب و ويندوز ( VPN ) , آشنايي و راه اندازي GRE TUNNEL بر وري روتر سيسكو , امنيت در شبكه و مسير ياب ها و نحوه ايجاد آن , معرفي فني و كار بردي انواع مدل هاي روتر سيسكو آموزش داده میشود.

قیمت: 85,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کامپیوتر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها