آگهی ویژه

تور استانبول لحظه آخری و تورهای خارجی ارزان قیمت در فهیم گشت

فهیم گشت مجری تور استانبول, تور تایلند, تور تریکه, تور ارمنستان, تور هندوستان, تور گرجستان, تور اروپا, تور مالزی, تور مالدیو, تور دبی, تور پاتایا,تور پوکت,تور بانکوک,تور کوالالامپور,تور مشهد,تور کیش, تور ایرانگردی, تور طبیعت گردی, تور ایرانگردی مارکوپولو با ایده آل ترین قیمت می باشد.

با شرکت در تور استانبول میتوانید در لوکس ترین هتل های استانبول اقامت داشته باشید. از جمله هتل های استانبول موارد زیر را میتوان نامر برد:

هتل point taksim

هتل eresin taksim

هتل elite world

هتل avantgarde taksim

استانبول شهری پوشیده شده با فرهنگ و تاریخ غنی است که ترکیب آنها چیزهای هیجان انگیز زیادی را برای مسافران از سراسر جهان فراهم می آورد.این شهر در طول دوران نوسنگی تاسیس شده است.امروزه استانبول شهر مدرنی است که میراث تاریخی آن مانند مساجد,قصر سلطنتی و کلیساهای بزرگ و بازار باستانی سالم باقی مانده است.بزرگترین شهر ترکیه بین شرق و غرب قرار گرفته رایحه ای از دسیسه و فریبندگی است را به تمام بازدیدکنندگان ارائه میدهد.

ما و تمامی همکارانمان در فهیم گشت تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که بهترین برنامه ریزی را برای تور استانبول انجام دهیم تا بتوانید لذت یک سفر تکرار نشدنی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

برای رزرو تور استانبول تنها یک تماس کافیست.


تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور خارجی
جدیدترین آگهی‌ها