آگهی ویژه

طراحی و راه اندازی شبکه

o نصب و راه‌اندازی شبکه از طراحی تا استقرار و مدیریت.
o مشاوره در طراحی، خرید، استقرار و مدیریت شبکه و مراکز داده.
o مشاوره در هماهنگ سازی مکانیزم‌های مختلفی که داخل یک شبکه فعال هستند مانند: سخت‌افزارها، نرم‌افزارها، اینترنت و …… و تجهیزات مربوط به هریک به منظور روان سازی و ارتقاء کارائی کل شبکه.
o تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم شبکه تحت پوشش و تضمین از دست نرفتن اطلاعاتی مانند بانک‌های اطلاعاتی، فایل‌های مهم، ایمیل‌ها و سایر محتوای با اهمیت شبکه اعم از آنچه برروی سرور یا کلاینت‌ها وجود دارد.
o ارائه راهکار جهت رفع مشکلات متداول مانند:
•کند شدن سرویس‌های مایکروسافت آفیس مانند اکسل، اکسس و …. یا خراب شدن فایل‌های آنها.
•تقسیم سرعت اینترنت در شبکه از طریق توزیع مناسب پهنای باند موجود.
• مدیریت بر روی استفاده کاربران از اینترنت (استفاده یا عدم استفاده کاربر از اینترنت، استفاده فقط از سرویس خاص مانند ایمیل، فیلتر کردن سایت‌ها، مسدود کردن امکان دانلود، مسدود کردن مسنجر‌ها و …).
•بالا بردن امنیت شبکه ( پایین آوردن احتمال ورود ویروس به شبکه حتی به هنگام استفاده از اینترنت، مسدود کردن راه‌های ورود و خروج اطلاعات و … ).
• ارتباط شبکه بین مراکز اداری جهت مبادله اطلاعات ، صدا و … .
خدمات مرتبط با هر بخش در قالب سرویس‌های برنامه‌ریزی شده و یا سرویس‌های موردی و ازطریق انعقاد قرارداد پشتیبانی و نگهداری به شرح زیر ارائه می گردند.
• سرویس های حضوری
o سرویس‌های ادواری: ارائه سرویس‌های منظم دوره‌ای به منظور کنترل و رفع اشکال مجموعه تحت پوشش و نظارت بر کارائی سیستم.
o سرویس‌های موردی: ارائه سرویس‌های موردی به درخواست مجموعه تحت پوشش بابت رفع اشکالات شناسائی شده توسط کاربران. توضیح اینکه: حضور جهت رفع اشکال در کمتر از ۴ ساعت اداری در تهران و ۱۲ ساعت اداری در اطراف تهران. (زمان مراجعه به شهرستان‌ها با توجه به مسافت تنظیم میگردد)
• سرویس های غیر حضوری
o پاسخگوئی به سئوالات کاربران.
o رفع اشکال تلفنی.
o رفع اشکال به روش ریموت و اتصال به شبکه مجموعه تحت پوشش.
• پیشنهادات اصلاحی
ارائه پیشنهادات اصلاحی یا تکمیلی به منظور ارتقاء سطح کیفی و کارائی مجموعه تحت پوشش و جلوگیری از بروز اشکالات قابل پیشگیری.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها