آگهی ویژه

راه اندازی ویپ

تلفن تحت شبکه یا voip ، یکی از پیشرفت های کاربردی تکنولوژی است که هزینه های شرکت ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. Voice over IP یا همان ویپ، در واقع نوعی سیستم تلفن است که به جای سیستم های تلفن قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت تماس در این سیستم به مراتب بهتر از تلفن های قدیمی و حتی سانترال بوده و مدیران موفق از آن استفاده می کنند. البته بسیاری از شما عزیزان در تماس با واحد طراحی و اجرای شبکه در مرکز سخت افزار ایران، راجع به راه اندازی ویپ سوالاتی از همکاران ما می پرسید.

باید بدانید که راه اندازی این سیستم، پیش نیازهایی دارد که یکی از آنها، راه اندازی بستر شبکه داخلی یا همان LAN می باشد. همچنین شما باید نکاتی از قبیل تعداد پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، نوع کابل ها، ارتباطات وایرلس و … را نیز به دقت رعایت کنید. رعایت همه این موارد و تنظیم درست تجهیزات مذکور، نیاز به مهارت و دانش فنی دارد که تنها کارشناسان حوزه شبکه از آن برخوردار می باشند. نظر به درخواست های شما عزیزان، ادامه مطلب امروز را به بررسی نکات و بایدها و نبایدهای راه اندازی ویپ و تلفن تحت شبکه اختصاص داده ایم. مرکز طراحی شبکه در مرکز سخت افزار ایران نیز برای ارائه خدمات و سرویس های تخصصی تر در کنار شما دوستان گرامی خواهد بود.

شماره تماس : 02162948

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها