آگهی ویژه

سئو سایت و بهینه سازی سایت

بعد از طراحی یک سایت برای اینکه این سایت در جستجوهای گوگل و یا بینگ در رتبه های بالا نمایش داده شوند و کاربران بتوانند مشتری این سایت شوند باید آن را به اصطلاح بهینه سازی کرد. هر سایتی برای کاربردی ساخته شده است که تیم سئو این شرکت با داشتن دانش فنی و الگوریتم های جدید در بهبود رشد آن میتواند تاثیر داشته باشد.

قبل از اینکه شما بتوانید طراحی وب سایت را برای موتور های جستجو بهینه سازی سایت کنید ، ابتدا باید بدانید که چه کلماتی را قرار است هدف گیری نمایید . برای یک شروع خوب ۳ یا ۴ کلمه کلیدی را که دوست دارید طراحی وب سایت برای آن ها رتبه خوبی کسب کند انتخاب نمایید . با قرار گرفتن این کلمات کلیدی در ذهنتان ، شما می توانید هدف خود را این گونه مشخص کنید که با جستجوی هر یک از این کلمات در گوگل ، طراحی سایت شما جزو ۱۰ نتیجه اول باشد . (ما به گوگل اشاره می کنیم زیرا اگر شما بتوانید در گوگل رتبه خوبی بگیرید ، در دیگر موتور های جستجو هم رتبه خوبی خواهید گرفت .) این کلمات کلیدی هم می توانند عام و هم خاص باشند . اما ابتدا لازم است تا قبل از انتخاب ، لیست ما را شامل طرفداران ومنتقدان هر کدام مطالعه نمایند تا پروسه سئو سایت را به درستی انجام پذیرد.

سئو یک فرایند کاملا علمی و تقریبا وقتگیر است که جزئیات آن دائما در حال تغییر است. بهینه سازی صفحات وب به این معناست که وب سایت شما در نتایج جستجو بالاترین رتبه را داشته باشد. بعبارت دیگر لینک صفحه یا صفحاتی از سایت شما در ازاء جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و یا محصولات سایت در بالاترین رتبۀ نتایج جستجو قرار گیرد. سئو وب سایت شما را در سرچ انجین ها محبوب می کند و در نتیجه آنها سایت شما را در صفحۀ نخست نتایج جستجو برای کاربران خود نشان می دهد.این موضوع از این جهت مهم است که تقریبا اکثر کاربران اینترنت از موتورهای جستجو برای دستیابی به مطلب مورد نطر خود استفاده می کنند.به طور کلی در اکثر موتور های جستجو همانند یاهو و گوگل ،جستجوگران به اولین نتایج بدست آمده در صفحۀ اول نتایج جستجو توجه میکنند.

تعرفه طراحی سایت از قیمت پایین تا قیمت های ویژه شرکت های بزرگ
هاست لینوکس جهت سرعت بالای لود شدن سایت
سئو طراحی سایت برای بالااوردن کلمات مناسب و کلمات کلیدی سایت
طراحی سایت و وبلاگ با قالب گرافیکی عالی
طراحی سایت داینامیک
طراحی سایت و ریسپانسیو که بازشدن سایت را در گوشی و تبلت راحت میکند.
ثبت دامنه
بهینه سازی سایت فروشگاهی
بهینه سازی سایت نیازمندیها

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها