آگهی ویژه

تعمیر چمن مصنوعی شرکت رهپویان سبز

شرکت رهپویان سبز با سابقه طولانی و با همکاری تعدادی از شرکتهای داخلی و خارجی , تحت لیسانس معتبرترین تولید کنندگان دنیا منجمله thiolon هلند , prom المان و sommer فرانسه در ضمینه چمن مصنوعی از سال 1378در ایران فعالیت خود را اغاز نموده است.
این شرکت با استفاده از دانش فنی روز و تکنولوژی نوین , گامهای بلندی را در عرضه و اجراء انواع سیستمهای چمن مصنوعی برداشته است . این محصولات در بسیاری از ورزشها نظیر فوتبال , تنیس , هاکی , دو میدانی , گلف , بیسبال , راکبی و … کاربرد داشته و هم اکنون به صورت گسترده ای در سطح جهان و همچنین در داخل کشور در زمینهای ورزشی مورد استفاده قرار میگیرند . همچنین ویژگیهای منحصر به فرد چمن مصنوعی نظیر صرفه جویی در مصرف اب , صرفه جویی در هزینه های نگهداری , طول عمر بالا , زیبایی و سرسبزی همیشگی , سهولت در اجراء و استفاده در تمام شرایط جوی و اقلیمی و ایمنی بالا و…. باعث گردیده که استفاده از این محصول به صورت فزاینده و شتابان در غالب زمینهای غیر ورزشی منجمله فروشگاه ها , رستوران ها , نمایشگاه ها , فرود گاه ها , فضای منازل و اپارتمان ها و …. مورد توجه متقاضیان و علاقمندان زیبایی و سرسبزی قرار گیرد .
شایان ذکر است توانایی این شرکت با توجه به بحث مشتری مداری و احترام به مقام مشتری در انجام پروزه های چمن مصنوعی تحت مطلوبترین شرایط با ضمانت رسمی قابل اجراء میباشد
تلفن همراه : 09121505732

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تعمیرات
جدیدترین آگهی‌ها