آگهی ویژه

نرم افزارهای جامع پارس

کاربری آسان ، قیمت ارزان !!
پارس رسانه بنیانگذار نظام نرم افزاری پکیج آسان و ارزان تحت ویندوز با خدمات پشتیبانی مناسب است. به همین دلیل، به منظور تحقق اهداف خود و جلب رضایت تمامی مشاغل، به تولید نسخههای گوناگون نرم افزار اقدام کرده است. این شرکت، نهایت دقت را در زمینه تست نرم افزارها در نصب و عملکرد و برنامه قبل از توزیع و تحویل به مشتری انجام داده است. در عین حال آمادگی دارد به پشتیبانی و رفع هر گونه مشکل نرم افزاری احتمالی مربوط به نرم افزارهای تولیدی این شرکت با کاربران خود همکاری داشته باشد. همچنین در زمینه معایب سخت افزاری، فارسی نمودن، به هم ریختگی و خرابی سیستم عامل، نا آشنایی کاربر به استفاده از نرم افزار و نوع انجام عملیاتی که ارتباطی با نرم افزار تولیدی این شرکت نداشته باشد آماده همکاری و ارائه خدمات مشاورهای لازم به مشترکین گرامی است. کاربران محترم توجه داشته باشند تمامی نرم افزارهای این شرکت به قفل نرم افزاری و شماره سریال معتبر مجهز است. بر این اساس، خرابیها و اشکالات ناشی از قفلهای سخت افزاری، به هیچ وجه موجب از کار افتادن نرم افزاری نمیشود. شایان ذکر است که خدمات پشتیبانی شرکت شامل موارد زیر میشود:
1- ارتقا رایگان همان نسخه از طریق اینترنت
2- خدمات اینترنتی
3- مشاوره و راهنمایی تلفنی و اینترنتی
تمامی این موارد در مجموع «بیمه نرم افزار» شما کاربران گرامی محسوب میشود.
اختصاصی شدن و تغییرات دلخواه مشترکین در مورد نرم افزارها نیز از جمله نکات مهمی است که طبق تعرفه های موجود و توافقی قابل اجرا است.
رستوران ، فست فود ،کترینگ ، کافی شاپ ، بستنی و آبمیوه فروشی
تعمیرگاه ، مؤسسات خدماتی و گارانتی
آرایشگاه ، مؤسسات زیبایی
فروشگاه ، سوپرمارکت
مطب ،درمانگاه
شیرینی فروشی
آژانس ، پیک
منشی یار
املاک
وکلا
کتابخانه
ویدئو کلوب
سر رسید ، دفتر تلفن
سایت ساز ، فروشگاه ساز
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ساعت 9 الی 19 از طریق تلفن های : 09360856639 – 44518535 و یا پست الکترونیک : info@parsrasaneh.com با ما تماس حاصل فرمائید .
www.parsrasaneh.com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها