آگهی ویژه

آموزش تعویض گلس گوشی موبایل سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی کاملا تخصصی

آموزش تععویض گلس سامسونگ ⚡️ آموزش تعویض گلس گوشی آیفن ⚡️ آموزش تعویض گلس هواوی ⚡️ آموزش تعویض گلس شیائومی ⚡️ آموزش تعویض تاچ و ال سی دی ⚡️ آموزش تعویض صفحه نمایش گوشیهای هوشمند

برگزاری کلاس و دوره آموزش تعویض گلس در کوک موبایل به صورت خصوصی و کارگاه محور تنظیم شده است و هدف از برگزاری آن کمک به افرادی است که قصد دارند در آینده این حرفه را به صورت جدی دنبال کنند و و برای آینده خود شغل تولید کنند. هزینه کلاس ها بسته به تعداد جلسات و نوع همکاری شما با کامتک متفاوت خواهد بود .

⭕️ به طور کلی دوره آموزش تخصص تعویض گلس در مرکز کامتک بسیار مقرون به صرفه و با صرف زمان و هزینه اندک برگزار می شود. همواره سعی ما بر این بوده است که از اقشار کم درآمد و جوانان جویای کار که برای شروع درامد کافی ندارند حمایت کنیم و نسبت به این موضوع احساس مسئولیت اجتماعی می کنیم. کافی است که هزینه های دوره آموزش تعویض گلس را با سایر مراکز مقایسه کنید و گزینه استثنایی شرکت در این دوره آموزشی ما را از دست ندهید.

⚡️ آموزش تعویض گلس آیفون 3/000/000 تومان
⚡️ آموزش تعویض گلس سامسونگ 3/000/000 تومان
⚡️ دوره کامل شامل تمام گوشی ها 5/500/000 تومان
⚡️ دوره های تکمیلی گوشیهای مختلف 2/000/000 تومان

⚠️ مدت زمان و تعداد کلاس های آموزش تعویض گلس برای یادگیری کامل مراحل تعویض گلس کافی است و معمولاً هنرجویان نیازی به تجدید دوره ندارند. اما در صورتی که بنا به هر دلیلی هنرجو نتوانست دوره آموزشی را با موفقیت به اتمام برساند، می تواند به تعداد ساعات و کلاس های مورد نیاز برای یادگیری مجدد در این دوره حضور یابد.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، موبایل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها