آگهی ویژه

فروش ویژه تجهیزات Voip در ایران

فروشگاه Voipshop.ir
اولین و بزرگترین فروشگاه تجهیزاتvoip در ایران است . قیمت پایین محصولات ، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش از مزیت های این فروشگاه می باشد . شما قادرید تا در این فروشگاه نکات فنی محصول را مشاهده و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید . و در نهایت با انتخاب محصول به صورت آنلاین خرید فرمایید . مشاورین فروش ما می توانند به شما در خرید محصول مورد نظرتان کمک کنند . تمامی مراحل خرید و مشاوره در این فروشگاه به صورت آنلاین انجام می شود .
کیفیت محصولات این فروشگاه توسط شرکت کاوا ارتبطات هوشمند تضمین می شود . و شما قادرید تا با خرید از این فروشگاه از خدمات پس از فروش و گارانتی این شرکت بهره مند شوید .
محصولات این فروشگاه از برند های معروف دنیای Voip مانند : Grandstream , Snom , Digium, Sanguma, ATCOM, Polycom , Avaya , Yealink , Aastra و ... می باشند . خرید با قیمت پایین به معنای افت کیفیت و خدمات نیست بلکه وارد کردن محصولات voip به صورت مستقیم و بدون واسطه و فروش بسیار بالای محصولات voip باعث کاهش قیمت محصولات فروشگاه voipshop.ir در مقایسه با فروشگاه های مشابه شده و همچنین کیفیت محصولات حفظ و توسط شرکرت کاوا ارتباطات هوشمند تضمین می شود .
برخی از محصولات پر فروش فروشگاه :

تلفن های آی پی :
Polycom IP331
Grandstream GXP210
Yealink T22p
تلفن های کنفرانس :
Polycom SoundPoint IP 6000
Polycom SoundPoint IP 5000
گیت وی :
Grandstream GXW4104
Quintum Tenor AXT400
از فروشگاه ما دیدن کنید:
http://www.voipshop.ir

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، لوازم جانبی
جدیدترین آگهی‌ها